Friday 21 September 2012

testing testot

halloss sekalian alam..
setelah sekian lama mengkaji terkaji dikaji berkaji mengaji.. huehue. tiba tiba terdetik bijik betik untuk mengetry mengecreate sebutir blog.
penah dulu my sis create blog utk saya. then, dia nampak excited sangat suruh saya active mengeblog coz dia pon rancak menghasilkan blog dia sendiri.. but dalam hati "over la pompuan ni" haha.. tapi blog tu besawang macam tu ja sebab takdak minat yang bekobar tekobar mengobar didalam hati sanubari yang ikhlas dan jujur serta innocence ini. so, bagi tidak mengecewakan my beloved sis (beloved la sangat) saya mengedecidekan diri untuk mencuba. btw, blog pon dah jadi macam trend kan sekarang ni. eheks.. ulala bebeh

.. akhirukalam acara testing testot ini saya menyediakan seutas pic sis saya yang cute ala ala garfield ini.. ngeh ngeh c:


                                                                          kak mie :P
                      kan dah cakap cute macam garfield. sekarang pecaya kan? huehuehue
                                                                      alololo bebi bebi
                                                                        
                                                                               bai !!

2 comments: